Despre returnarea produselor personalizate
În conformitate cu dispozițiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului”.
Totuși, atunci când comanzi produse personalizate care prin natura lor nu pot fi revândute altor clienți, nu mai beneficiezi de aceleași drepturi. Aceste produse nu sunt returnabile (sunt personalizate cu imagini sau texte la cererea ta ceea ce face imposibilă revânzarea produsului).
Produsele pesonalizate conform legii OUG34/2014 art.16 lit.c nu pot fi returnate.
Despre greșeli de ortografie:
Atunci când trimiți un text de personalizat asigură-te că l-ai transmis corect.
Nu ne asumăm situațiile în care fotografiile nu au rezoluția potrivită (sunt slabe calitativ) și degradează vizual aspectul produsului.
Despre produsele neconforme:
Examinăm cu atenție toate articolele înainte de a le trimite spre expediere. Se poate întâmpla ca unele produse să aibă defecte (de producție sau de personalizare). Dacă se întâmplă acest lucru, vom reface și reexpedia produsele fără a-ți impune costuri suplimentare.Dacă pachetul nu a sosit la tine în condiții optime, avem posibilitatea să îl reânnoim.
Dacă preferi să nu refacem produsul, poți cere rambursarea sumei achitate, fără a solicita despăgubiri adiționale.
În această situație, costurile asociate returnării produselor vor fi suportate de noi.
Va fi necesar să ne furnizezi informațiile unui cont bancar.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-14 de zile de la acceptarea returului.
Orice reclamație va fi adusa la cunoștința Rafa Print SRL în maxim 24 de ore de la primirea comenzii.
Vom soluționa cererea ta în maxim 3 zile lucrătoare.
Pentru orice întrebări ne poți contacta la (+40) 773883801 sau în scris la rafart.deco@gmail.com