Transport/Livrare
CLIENTUL are la dispozitie ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid.
Produsele achizitionate vor fi livrate de catre una din fimele de curierat : Cargus,Fan Curier,Sameday,DPD,Fed EX. Firma de curierat rapid va fi aleasa de catre client,in functie de punctul de livrare sau disponibilitate.
Pretul de livrare pleaca de la 14.21 lei.
Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 14:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.
Rafaelito estimeaza pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat costul transportului si al livrarii.
Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimari, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. Daca pretul depaseste pretul estimat,Rafaelito suporta costurile suplimentare.
In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.
Livrarea se va face prin una din firmele de curierat rapid:Cargus,Fan Curier,Sameday,DPD,Fed EX, iar comanda ajunge la CLIENT in termenul estimat de livrare, respectiv 4 zile lucratoare, indicat si in pagina produsului la momentul plasarii comenzii si se calculeaza din momentul primirii pe email a confirmarii de inregistrare a comenzii pentru produsele aflate in stoc. Termenul este unul estimat si poate suferi modificari, inclusiv in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu Rafaelito la plasarea COMENZII. Odata preluata comanda de catre curier, Rafaelito nu are nicio obligatie de a urmari comanda/contacta curierul in vederea clarificarii oricaror detalii cu privire la statusul livrarii comenzii, cu toate acestea, Rafaelito va oferi CLIENTULULUI suportul necesar si rezonabil in vederea clarificarii statusului acesteia cu curierul.
In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului agreat expres in scris intre Client si Rafaelito, Rafaelito va informa Clientul prin e-mail, caz in care Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 de zile de la data renuntarii.
Rafaelito va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate mentionate pe site. Totusi, Rafaelito nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza care nu este in controlul direct al Rafaelito, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabila precum cazul fortuit sau cazuri de forta majora.
In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.
In eventualitatea depasirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate in stoc indicat , Rafaelito isi rezerva dreptul sa livreze comanda chiar cu depasirea termenului de livrare estimat, in cazul in care Rafaelito nu a fost contactat in scris de catre CLIENT cu privire la anularea comenzii datorita depasii termenului de livrare. In situatii particulare, Rafaelito poate informa CLIENTUL in prealabil cu privire la intarzierea livrarii comenzii in cazul in care comanda nu a fost procesata in vederea stabilirii de comun acord a unui nou termen de livrare sau anularea comenzii / returnarea contravalorii acesteia in cazul in care a fost achitata. Lipsa primirii de catre Rafaelito a unui raspuns din partea CLIENTULUI cu privire la intarzierea livrarii sau imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate sau lispa unui raspuns in urma apelului telefonic, se va considera ca accept tacit al CLIENTULUI pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, iar termenul de livrare estimat a fost depasit cu minim 3 (trei( zile lucratoare) Rafaelito va inapoia sumele platite . In orice situatie in care termenul de livrare estimat a fost deposit, Rafaelito poate (la libera discretie fara a isi asuma o obligatie in acest sens) sa propune solutii de recompensare in cazul in care CLIENTUL accepta preluarea comenzii avand termenul de livrare estimat depasit (de exemplu vouchere cadou / reducere la urmatoarele comenzi plasate pe website)
Suport clienti Luni - Vineri 08-16
rafart.deco@gmail.com